Thursday, February 01, 2007

Dømt uskyldig!!


I går var jeg på et teaterstykke som engasjerte meg veldig!! det heter tilfellet Torgersen!! Det er en sann historie om Torgrsen som blir uskylding dømt for drap!! I dag er han 72 år gammel, og på premiera hadde han vært på forestillingen.. de har bevisst at han er uskyldig, men han får ikke tatt opp saken igjen! han er uskyldig dømt!!
Det minner meg litt om en annen historie, som skjedde for sånn ca 2000 år siden.. Da Jesus ble hengt på korset! han hadde ikke gjort noe galt, men Han døde på korset for oss! Nå er vi blitt fri... det er ganske syk å tenke på!! en som ble uskyldig dømt for meg! wow, det er ubeskrivelig..
Ellers er live bra, enaxinen virker og er allerede ganske så mye bedre! På søndag snakka jeg litt på sundaynightlive, var gøy. er så kult å se at når man lar Gud ta kontroll, så går det bra! I dag er det siste torsdag på loftet, fra nå av blir det torsdag på tirsdag! Ida og jeg har forresten akkurat spilt litt rally, det er gøy!
YEAH, en liten oppdatering.. Ha en god dag og Uke! Gå med gud!!

2 comments:

Anonymous said...

yO! Respekt til deg! Du er go' som gull ;) Jeg vil gjerne starte en Torgersen-fanclub;) Der syns jeg du skal være med! Vi må spre budskapet om Torgersen og Gud, på samme tid;) HEHE=D

Anonymous said...

Come on dead man
You have slit your wrist
Bow down dead man
And slit your wrist again
Cut!!! Cut!!!

Razorblade baby
Kill yourself girl
You Christian women
You can't live like this
No!!! No!!!

He's flung high, he's flung low
But he still loves the purgatory glow
This long road leads to you
Feel the anger feel the rush
Search your heart
And get out before all heaven breaks loose
The blood hunger
The addiction
Night, cold night
The stars are not lit tonight

Ice bound river banks
Cold murky waters
The treacherous devilry
Coldest thoughts
Suicide!!!

The blood hunger
The addiction
Night cold night
Suicide!!!
Suicide!!!

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!