Monday, January 22, 2007

HIMMELSK ENERGI!!!


jepp, i dag er dagen hvor jeg skal begynne å ta enaxin! Det er bevist at dette hjelper nesten 75% av alle som har brukt dette.. Energi og styrke! for dere som ikke vet det, så har jeg vært mye syk det siste året.. har vært masse hos legen, og har drøssevis av fravær på skolen, noe som er ganske kjipt.. er ikke 100% i form enda, så nå prøver vi enaxin!!

Energi og styrke! Det er kjipt når du føler du kan så mye mer, men orker ikke.. energi er viktig.. MEN en som gir meg en styrke og energi ,som er ubeskrivelig er pappa i himmelen! han er så tøff. ingen som Han kan styrke meg og gi meg mer energi.. selv om det på mange måter har vært et tøft og tungt år, så ser jeg veldig lyst på det! jeg har fått bruke masse Tid sammen med Gud, og når jeg bruker tid med han føler jeg at en himmelsk energi strømmer igjennom meg! DIGG.. også har jeg en mamma, som har vært helt dronning, jeg lover. og alle mine gode venner!! takk for all støtte, digger dere alle sammen!

et lite dikt på slutten av dagen,
skal snart putte noen brødsmuler i magen,
så skal jeg vandre inn i drømmeland,
drømme om sommer, sol og sand.
vinter det er jo bra,
men det er sommer jeg helst vil ha!
har vel ikke så mye mer å si,
men har en del energi,
kansje er det enaxin,
kansje er det pappa`n min!

2 comments:

Anonymous said...

Kjære Malin, det er bare så vanvittig oppløftende å lese bloggen din! Du klarer virkelig å smitte over gløden og energien som vår kjære pappa gir! Jeg takker Gud hver eneste dag for deg!:)

Til min kjære venn.. said...

Hei vår kjære malin...
Vi sitter her på "drekkeby" og snakker om hvor utrolig søt du er....at du klarer å se SÅ lyst på øivet selv om du er syk så ofte...
vi beundrer deg vennen;D
klem fra Siv og Ida:D

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!