Sunday, January 14, 2007

stilling ledig!!




Gud søker DEG.. han vil ha mennesker som elsker han, som er villig til å gå 100 % for han.. han søker mennesker som er villig til å slenge seg i armene hans, og la han ta kontroll.. føler du at det banker litt ekstra på hjertet ditt? føler du at du burde søke på denne jobben? Ta kontakt på 777!

Gud er allmektig, han er skaper a jorda og har all makt.. han har makt til å frelse.. det er så digg å vite at alt jeg trenger for å kunne jobbe for Gud og la han bli min personlige venn, er å si ja, jeg tror. Gud er ikke avhengig a meg, han trenger egentlig ikke meg. men alikevel åpner han armene sine og sier kom til meg! du er bra nok som du er, og jeg vil bruke deg! det er hva jeg kaller en konge sjef!

Man må leve et flott liv, følge de 10 bud og leve helt perfekt liv, for kansje å bli den heldige å bli plukket ut til å bli en kristen! NEI, heldigvis er det ikke sånn.. i bibelen står det svart på hvitt det er troen alene som frelser.. så kommer det andre senere! Når man har sagt ja jeg vil bli en kristen, så har man tatt første skritte på veien sammen med Gud..

så har man valget, vil jeg være en hemmelig agent? vil jeg skjule det nye livet mitt og late som ingenting er skjedd. eller vil jeg være en som går 100% for Gud, og lar han få 1 plassen i livet mitt.. det synes jeg er litt tankevekkende.. hvor stor plass får Gud i mitt liv?

Gud er genial.. bare se på alle de gode menneskene rundt deg, den fine naturen OSV.. jeg har så sykt mye å takke Gud for, han fortjener 1 plassen i mitt liv, hva med deg????


No comments:

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!