Sunday, January 07, 2007

How great is our God!!


Gud er konge, og det viser han igjen og igjen.. her kommer et bevis på det;) på torsdag så ringte mamma midt i timen, men læreren var ute for å ta seg en kaffekopp, så sløv som han er.. men hun hørtes veldig fortvila ut, og sa "du har rota bort en 1000 lapp!!" jeg skjønte ingenting.. hun forklarte det litt nærmere. til jul skulle jeg lage kort, og i skapet til mamma ligger det masse farga papir som jeg bruker, men uheldigvis hadde jeg også tatt med en konvolutt med 1000 kr i.. når jeg gikk hjem så skravla jeg med Gud, og så at han måtte vise meg hvor 1000 lappen lå.. når jeg kom hjem og leita over alt, så kom jeg på at den kansje kunne ligge i den grønne papirdunken.. jeg tok opp en del blader og aviser, men så ikke noe til konvolutten, jeg holdt på å gi opp! men så følte jeg at jeg skulle bare ta vekk en avis til, og DER lå det en konvolutt.. jeg var så sykt spent når jeg åpnet den opp, og der lå 1000 lappen! jeg jubla.. og det som var noe a det kuleste var at dagen etterpå skulle den tømmes, og da hadde vi nok aldri fått tak i den!!

kansje tenker du, ja men det er bare tilfeldig eller flaks.. eller det var jo ikke så stort! men for meg var det stort. igjen og igjen hjelper Gud meg og han bryr seg. for meg var det ikke tilfeldig, for meg var det en påminnelse om at Gud alltid er med, uansett!

også vil jeg bare ønske MIN BESTE venn Ida alt godt, nå har du fylt atten.. du er så flott, og det er helt konge å få kjenne deg!! DIGGER DEG VENNEN<3

4 comments:

Anonymous said...

Yes, Gud er nettopp så stor at han kan hjelpe oss med "små" ting! Noen mennesker tror at de som er betydningsfulle bare bryr seg om stor viktige ting, men slik er det heldigvis ikke for Gud! Og takk og lov for at Gud har skapt deg, Malin! Du er en nydelig person, med en herlig blogg!

Til min kjære venn.. said...

heiii Malin:D:D
ja den tusenlappen var gull ass;) men når jeg satt ved siden av deg på skolen og mora di ringte å jeg så det fortvila utrykket i annsiktet ditt,så tenkte jeg bare: "hu kommer til å be om det, også finner hu tusenlappen". Så hvis jeg så veldig "care lissom" ut der jeg satt, så var det fordi jeg bare VISSTE at du kom til å finne den,med litt hjelp! Jeg vet Gud er gla i deg:D:DOg TUSEN takk for albumet kjære vennen min!!Du er ubeskriveli ass...og jeg er så gla i deg...<3<3håper jeg alltid kan være like avhengig av deg;)
klemmer<3<3

Malin Malmgren said...

Anne, konge å få kommentar a deg.. du er så sykt kul!! og ja, sant.. ha en god uke, kansje vi sees;) hils dinne skjønne barn, og mann!

Vidar, ja fytti..er så bra du likte albumet, du fortjener det så SYKT mye!! veldig glad i deg<3

Anonymous said...

Gud er en bedriten liten drittunge som burde brennes, hvis han i det hele tatt finnes. Noe han sikekrt ikke gjør.

Og forresten.. KRISTENDOMMEN SUGER!!!!!

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!