Sunday, March 04, 2007

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!



ojojoj.. nå er det lenge siden jeg har lagt inn et innlegg! Men til alle dere kjære lesere, jeg har det topp!! dagene suser avgårde, og sinnsykt mye spennende skjer! vi har begynt å pusse opp kjellerstua..den blir bra!! har hatt en deilig vinterferie.. slappa masse a, og nyti hvert minutt!! Så har vi begynt å planlegge noe som vi skal arrangere i september, Embrace 07!! kommer et eget innlegg om dette etterhvert..alt jeg har å si, er at dette blir fett!!

Har også vært ute å evangelisert, to ganger.. det er så sykt spennende! kommet i kontakt med mange kule ungdommer, og hatt mange givende samtaler.. vi traff blant annet to mormonere, som vi fikk be for midt på torvet!! det var tøft ass.. Når man går 100 % for Gud, da blir livet spennende å leve!!

Er blitt mer kjent med meg selv, og finni ut mer hva jeg vil her i livet.. ganske kult!! så den siste måneden har rett og slett vært helt topp! BLESS!! her kommer noen bilder:

Her er jeg på tabben!


her er kjellerstua vår, sånn den ser ut nå;)


Vi var ute på skli tur!!

Andrea koser seg i det fine været!

Geir Helge leser i bibelen for Mattias, Morten og meg, midt i byen! (Morten tar bilde)

Bibelen er en bra bok! som kan leses i overalt!

6 comments:

Til min kjære venn.. said...

grhsjiphg

Siiiiiiiiv said...

Så flott at du har hatt det så bra i det siste Malin!! :D Så moro, å bare ta fram bibelen midt på torget i byn og lese i den.. hehe.. *må prøves ut* hadde vært litt moro, hvis dere hadde hatt høytlesning sånn HØYT, ikke bare mellom dere, men at dere stiller dere opp et sted og roper det ut.. spre det ut til folket.. ;) hehe.. btw. Lykke til med planlegging av Embrace 07! Bare å rope ut hvis jeg kan stå til tjeneste med noe.. :) *glapådu*

Til min kjære venn.. said...

Ja den kommentaren min der oppe syns jeg var litt...ja...hva skal vi kalle det...tassen? jeg har mer på hjertet enn det ass! For eksempel at jeg digger det dere driver med!! Helt SINNSYKT bra! Jeg takker Gud for det!! Stå på videre!! Og du er fortsatt verdens beste venn;) Syns du er så konge genial! Sier bare fisk og stekepanne:p Malin, jeg er kjempe gla i deg:D:D klemmer:D

Til min kjære venn.. said...

Ja jeg må bare si en ting til til deg for å komme meg inn på min egen blogg;) haha!! kan jo bruke den her hver gang;) he he! jaja..jeg er i alle fall veldi gla i deg:)

Til min kjære venn.. said...

jeg prøver igjen...og igjen...og vi synger...det var en gang en ... og en.. en søt liten... og en kjempestor....de levde sammen i sus og i dus, i sus og i boller og brus. Med en.... og en... og en kjempediger ... blir alt det triste gråe lyst og rødt..og haar du noe noe hard så blir det blødt med en.. og en.. og en... og en.. og en bitte bitte liten...

Anonymous said...

En Evig Kamp Mot Guds Lys!!!

Drep den forstefodte
Skjend hans lik
En fiende av gud
Til evig tid

Hat, Kulde, Dod!!!!

Et hjerte fylt av hat
Ondskapens sjel
Kald likbleik hud
Dodens sanne ansikt

Ond, Grim, Sjel!!!!

Grim hellig forakt
Kristen menneskejakt
Uforsonlig tidlost hat
Gi meg valgjerds hode
Pa et faens solv fat

En dodsmaskin skapt av hat
Mot gud og hele menneskeheten
En iskald trone skapt av uhellig tro
Beskyttet av alt det onde
Og hedensk vikingblod!!!!

En evig kamp, jeg blaser pa ildens glod!!
En fiende av gud, til evig tid!!

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!