Monday, October 11, 2010

Skien, baby!

I helga dro jeg hjem til kjære Grenland, og til min goe familie! Det er godt å komme hjem.. Hadde en veldig fin helg. På fredag var vi å besøkte mormor også hadde vi kosekveld hjemme! Lørdag var jeg med Ida og Sol! utrolig digg å ha litt jentetid med de.. Så talte jeg på celebration. Trur det gikk bra! Også fortsatte vi kvelden hos Sol.. og for å si det sånn, humoren var vel ikke akkurat på topp..? det gikk i vitser som: " Det er bedre å stumpe røyken, enn å røyke stumpen!".. men var veldig gøy! På søndag gikk vi en nydelig tur, som jeg har en del bilder fra under.. Også var jeg hos familien Spade, min reservefamilie! fikk deilig middag, fikk til og med bursdagsgave.. kommer ikke til å skrive så mye mer, men legger heller ut noen deilige høstbilder!

høst er kjærlighet.
Få kjenne varme.
Se solen skinne med de nydelige trærne i forgrunn.


kaos.
Minner.
Fremtid.
Gode smil.
En begynnelse, og en slutt.



2 comments:

Anne said...

Wow! Nydelige bilder! Av en nydelig fotograf og forfatter...! :)

Unknown said...

Kjempefine bilder Malin..... Er stolt av deg

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!