Wednesday, October 20, 2010

Takknemlig! :)


Tjohoo... det går i ett for tida! Men jeg har det fint.. Hadde en periode hvor jeg savna skien veldig, ( gjør det fortsatt) men er litt bedre nå.. Jeg er omringet med gode samboere, nydelig kjæreste og gode venner.. Så jeg er veldig takknemlig! TAKKFORDEEET!

aiaiai, det nærmer seg eksamen... VELDIG!! om to uker er jeg ferdig med den første. SÅ, som du sikkert skjønner går det mye i skole og lesing for tida. De siste dagene har vi hatt om postmodernisme VS modernisme.. Veldig spennende!

Ellers var helga veldig fin... PÅ fredag hadde vi kvalitetstid med oss tre jentene i leiligheten! Vi var på Wok og bare koste oss.. Og der gikk det opp for meg at jeg er 21! Skal jeg være heeeelt ærlig, trudde jeg at jeg var 20! Haha.. det ble veldig vittig for oss! Lørdag hadde vi besøk av Karen Kristine og Lisbeth! Veldig koselig å være med de.. På kvelden spilte vi wii hos Bjørn Anders! Jeg har kommet frem til en ting: Jeg har dårlig balanse :D Søndag gikk vi en veldig koselig tur!

I dag har vi trent skikkelig, for første gang på lenge! Godt å kjenne at man får brukt kroppen! Den er jo tross alt en gave fra Gud, og er til for å brukes aktivt! Det var litt oppdatering..


Du må ha en velsigna dag!

5 comments:

Andreas said...

Du e flinke fotograf Malin! KNALL bilder!! Åvettuka, DU e fantastisk!

Andreas Benestad said...

Du har så sterke fine farger på bildene dine!
Bruker du polariseringsfilter?

Malin Malmgren said...

Takk.. Har bare UV filter.. Er nok bare litt redigering :)

Unknown said...

Kjeeempeflotte bilder Malin.... du er så kreativ

Christoffer Jensen said...

Halla, bildet med strået der er helt konge!

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!