Monday, October 04, 2010

For en uke... :)


Dette har vært en knall uke, full av gode folk, opplevelser og nye inntrykk... klar for en oppdatering...?

På onsdag var vi hos Stine.. En fantastisk jente, som har gått på skolen til Andreas.. Hu skal gifte seg med Kristoffer! Herlige mennesker.. Andreas skal være fotograf i bryllupet faktisk, så det er stas! Vi hadde en deilig kveldsmat, med god prat og masse godt pålegg.. mmm :) SÅ spilte vi "game of life"... veldig engasjerende spill! Og selv om Kristoffer juksa litt, ( han ba om å vinne) så vant min kjære.. spillet er vist vanskelig å få tak i, men det anbefales :)

Torsdag hadde vi Camp på salem! Der spilte vi monopol..action! Hadde spillekveld hos oss og på tirsdag, forresten! går mye i spill for tida.. Har funnet ut at det er en genial måte å bruke tid med andre på.. litt treigt å finne ut av det syns du...? jaja.. Bedre seint enn aldri ;)

på fredag reiste vi til Stavanger.. Der overnatta vi hos Ida og Bård! Hadde en kjempe gøy dag, hvor vi blant annet smakte på SUSHI for første gang! Det var... ja, hva skal jeg si...? en ny opplevelse.. Jeg brakk meg ikke, men elska det ikke heller ;) Tusen takk for et koselig døgn hos dere :)


Så reiste vi videre til Haugesund! Bra å være tilbake der, og se kjære og kjente.. På lørdag kom Stian, og det gikk mye i "wii".. Ikke si det til noen, men jeg ble faktisk litt støl ;)

Søndag inneholdt møte, familiemiddag, fotballkamp, kino og deilig kveldsmat... Fotballkampen mellom FKH og Odd er det vel ikke så mye å si om, bortsett fra en vittig hendelse! De som satt bak oss, fant ut at jeg var Odd supporter... Og alt jeg så rundt meg var blått og hvitt.. Så du kan si det sånn, jeg følte meg ensom! Men plutelig midt under kampen fikk jeg tredd noe over hodet, og det var........... En FKH fotballtrøye! uff. og jeg må bare legge til, at jeg kjente ikke de som satt bak. Morsomt...

I dag, før vi dro, trente Andreas på å være bryllupsfotograf.. Han skal som sagt ta bilder i bryllup, og da er det ikke dumt med litt trening.. Så vi stelte i stand et lite " studio".. og jeg var så heldig å få holde blitzen! YEAH.. Og modellen var Lena, Hu hadde lånt Stine sin brudekjole.. Andreas har to flotte søstre:)

Som du kanskje skjønner, er livet bra for tida, selv om det er høst, og mørket tar over for lyset! Nå er det natta, men før jeg slenger igjen øynene må jeg si en ting.. I disse forlovelses tider, vil jeg spesielt gratulere mine to fantastiske venner: ODDMUND OG SOL!!! GRATTIS... Nå blir det bryllup!

Ha en god natt, og en fin uke!


3 comments:

Andreas said...

Fantastisk =) Takk for turen og alle opplevelser! Vil føya te, nåke som vertfall eg sunst e et verdig punkt å få med: Stillingå på fotballkampen blei FKH-ODD 3-0, og me e fornøyde!...? (:

Anonymous said...

Så koselig å ha dere her! :)

Stian:) said...

e d flaut å sei at eg ennå e gangsperr itte Wii=)???? hehe:P va knallkosligt å vær me dåke:D

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!