Wednesday, September 22, 2010

En hyllest til min Bia....


I dag er det ett år siden min kjære bestefar døde! Det er lenge siden jeg har skrevet på bloggen, og kunne skrivi masse om det som har skjedd den siste uka.. men med dette innlegget vil jeg bare hedre bestefar, aka Bia!

Bia var fantastisk, min helt.. Han tok alltid så god vare på oss, og jeg koste meg alltid i armkroken hans! Og han stilte alltid opp.. kommer ikke til å glemme den gangen vi hadde roadtrip til Grimstad med Bia! Ingen andre kunne kjøre, men Bia ville selvfølgelig svippe oss en liten tur ned til Grimstad..

Jeg sitter igjen med ufattelig mange gode minner.. og de skal jeg gjemme langt nede i hjertet! Trur ikke jeg skal skrive noe mer, vil bare avslutte med å si at jeg fortsatt er veldig glad i min Bia...

B= best I= Inderlig god A= Alt jeg kunne ønske
å ha i en bestefar! :)

No comments:

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!