Thursday, October 23, 2008

Høst er så mye mer enn mørke;)


Høst er deilig, fytti.. så kos å sitte inne, drikke kakao med gode venner, stearinlys og å se det vrimler av løv ute.. Ja, det er mye løv i lufta! Mye kjærlighet, nye kjærstepar, nye vennskap, sterkere bånd til Jesus!!! om jeg har det bra??? JAAAA!!!!

hvor jeg befinner meg?? På Ansgar bibelskole i Kristiansand.. Er sinnsykt lenge siden jeg har oppdatert bloggen min, men bedre seint enn aldri, eller? Men livet er veldig bra.. så mye bra folk jeg er mega takknemlig for å få bli kjent med.. og jeg har allerede vært med en av mine beste venner her, Anita, til Bergen!! En tur som var heeelt sinnsykt moro.. hver dag blir jeg møtt med gode klemmer, varme smil og ord som går langt ned i hjerterota.

Humoren her er bare så tørr, at jeg tørr? men jeg digger det.. I går natt satt vi lenge og bare laga vitser, og for å si det sånn, det var ikke den første... så her har jeg samla noen av de beste vitsene så langt:
- Det er bedre å tisse på bestikke, enn å bestikke tissen.
- Hvorfor må jeg være våken, når gulvbelegg?
- Hvorfor kan ikke jeg være kry, når Jens stoltenberg?
- Hvorfor kan ikke jeg gå langt, når tastatur?
- Hvorfor må jeg leve, når bildør?
- Hvorfor kan ikke jeg vite når strevet?
-Hvorfor kan ikke jeg bo på en gård når Ansgar?
-Hvorfor kan ikke jeg ha vondt, når treverk?
- Hvorfor kan ikke jeg være tung, når toalett?
- Det er bedre med to nesebor, enn et bor i nesa!

Og sånn fortsetter det... Dårlig humor??? JEPP! Men du og du hvor mye jeg digger det!
Nå er det hælj, og jeg skal på Råkk the flåkk i Skien... jeg gleder meg, mildt sagt!
Fred ut!

HØSTKOS
Høst er en tid med mye kos,
men kan også føles mørk og lang,

derfor er det ekstra viktig å gi mye ros.

vinden stemmer i en sang.

Sitte inne med gode venner,
spise masse god mat,
og mange stearinlys man tenner,
noen ganger er det godt å være lat.

Løvet blåser i alle retninger,

Høsten er full av fargerike blader,

ord blir til mange setninger.
I høstmørket vi batteriet lader.


2 comments:

Anonymous said...

Quite right! It seems to me it is very good idea. Completely with you I will agree.

Anonymous said...

Excuse for that I interfere ?I understand this question. I invite to discussion.

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!