Friday, August 27, 2010

På`n igjen!



Jeg må si jeg er ganske skeptisk til å begynne å blogge igjen. Men etter oppfordring fra visse personer, har jeg valgt å begynne å blogge litt igjen! To år siden sist og jeg er ganske rusten på det området. Men uansett, to år er gått, jeg er forhåpentligvis blitt mer vis ( Studerer 2. året på praktisk teologi), fått mange nye venner, er også heldig som har mange gode gamle venner, jeg er heldig og bor med to fantastiske jenter i Kristiansand! også har jeg jo fått en digg kjæreste! Livet byr på mye bra, men på to år møter man også sorg og kjipe ting.. Min kjære bia(bestefar) døde i fjor, Han er fortsatt helten min! :) Men heldigvis behandler stort sett livet meg bra..

Jeg har fått en ny interesse, og det er foto. Blitt preget av pappa og Andreas. Har vært så heldig å få pappa sitt gamle kamera, Canon EOS 350D, er ganske gammelt, men funker bra for en nybegynner som meg.. så vil nok legge ut en del bilder på bloggen :)

Ha en deilig helg!

Peace..





No comments:

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!