Wednesday, March 12, 2008

Nå harre vært stille i fjøset;)


Hvis ikke du står for noe, faller du for alt!! Hmm, tankevekkende...

Livet er knall! De siste ukene har vært utrolig spennende! På Loftet kryr det av herlige folk, som jeg digger så høyt! Vi har hatt jentehælj som ble en kjempe suksees.. Ca 40 jenter var samla, og vi gjorde masse gøy. Tema var " Du kan" og det var masse bra som blei sagt rundt detta temaet..

Vi har og vært i London med konfirmantene!! 27 bondeknøler fra Skien og Bergen tok London med storm.. Alle måtte gå med grønne Kiwi capser, noe som nesten gjorde oss til kjendiser.. Kan jeg få den capsen? Kan jeg ta et bilde? Var spørsmål som vi fikk.. Vi måtte nemlig gå med de for å ha oversikten over alle sammen! Og jeg skal love deg at det funka fett. Ellers var vi ved Big Ben, London Eye, Madame tussaud, Hide park, Kensington tempel, Iqtus, Hillsong og mer.. sanger som Stille i fjøset og to hender var gjengangere.. Noe måtte vi jo finne på når vi var på undergrunnsbanen;) Var så sinnsykt moro! Vi har en fantastisk gjeng m konfirmanter.. Beste gjengen=)

ANSGAR NESTE=)=) Nå har jeg forresten bestemt meg for hva jeg skal til høsten.. For dere som ikke har fått det med dere, så planla jeg egentlig å reise til Spania.. Men skolen der blei utsatt til 2009, så da har jeg bestemt meg for å reise på Ansgar! Noe jeg ser veldig frem til.. Det blir knall! Jeg skal gå en linje som heter disippelskap..

Det siste døgnet har jeg tenkt på hvor mye ord betyr! Hvor mye det kan glede og hvor mye det kan såre.. så avslutter med et dikt jeg har skrevet i den anledningen, greit å ha noe å gjøre når det er kjedelig på skolen;) :


ORD
Ord kan svi, ord kan glede.
Ord kan bygge opp, ord kan drepe.
Ord kan skape sinne,
Ord kan skape minne.

Ord av kjærlighet,
Ord av barmhjertighet,
Ord av sjalusi,
Ord av fantasi.

Korte eller lange,
Ord til frihet eller fange.
Milde eller skarpe,
Ord til musikk og harpe.

Ord som gir tårer,
Ord som sårer,
Ord som gir smil,
Ord som gir tvil.

Ord til latter,
Ord til debatter,
Ord til romantikk,
Ord til symbolikk.

Ord er mer enn bare noen bokstaver,
Ord er mer enn bare noen oktaver.
Ord er mer enn bare noen søtsaker.
Husk det har en mottaker.


Helt, helt til slutt avslutter jeg med noen få bilder:





1 comment:

MiriaM said...

Hehe ^^, moro å se du nyter bildene mine! Du får ha en fortsatt fin dag <3

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!