Sunday, January 13, 2008

2008!!!







Jula er over, og nå begynner hysteriet om å slanke seg, og ta av alt man har lagt på seg i jula.. Men jeg er så klar for et nytt år, og nye muligheter. DET ER 2008!! Sant, men helt sykt.. Fytti og tida går fort, og jeg har vært ekstremt dårlig på å oppdatere bloggen.. men jeg lever i beste velgående, og ser frem til et sinnsykt spennende og utfordrende år!



Her er noen godbiter som venter meg i 2008:

Impuls=)

Jentehælj=)

Londontur med konfirmantene=)

lappen=)

Embrace=)

Russ=)

Danmarkstur=)

Skjærgårds=)

Bibelskole i Spania=)


OG mye mer.. Gleder meg til å se hva mer som kommer til å skje.. Jeg er ihvertfall veldig klar. I dag talte jeg på søndagsmøte, og snakka om å ta nye skritt sammen med Jesus! Og våge å gå.. Og det vil jeg gjøre! Jeg vil ha masse action i livet mitt..


Avslutter med noen minner fra 2007:





No comments:

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!