Tuesday, October 16, 2007

Livet et bra!!!


Embrace, Hillsong, Reboot, Rock og pris, turer, vennekvelder, Roadtrip til Kristiansand +++ har fylt den siste måneden.. og det har vært knall!! Jeg har det bra, og nyter stort sett hvert min..

Konserten på rådhusplassen med 7 days, var veldig bra!! Det var mellom 400 - 500 mennesker der!! Det var helt konge å stå midt i Porsgrunn og synge " How great is our God"! Hillsong konserten i Oslo spektrum var en liten smak av himmel.

Ellers har jeg hatt høstferie den siste uka.. Eirin, Ida og jeg slo ann tonen med en tur på Rustankollen. Tre jenter på tur+ en fysrtikkeske + løv og noen kvister = Litt røyk, men ikke noe bål!! jeje.. Ida og jeg reiste til Kristiansand for å besøke Stine.. hu har fått seg et skikkelig fint hus=) Vi var også å besøkte Andrea på Ansgar bibelskole.. Der var det så fint, og masse bra folk!


Alt i alt er livet bra!! Så mye bra folk, og så mye spennende som skjer..
BE BLESSED!!

Jeg taler på Embrace


Litt info på Embrace



Hillsong konsert

Andrea, Ida og Stine!

2 comments:

Ingvild og Torbjørn said...

Malin!! Så gøy å se bilder fra embrace! Åhh...tenkt at dere dro i gang noe sånt; all ære til GUD og så en del til dere også for innsatsen:) Godt å høre at du har det bra snella, din glede over livet spres til andre; jeg skal bli enda mer bevisst på å nyte hvert minutt av denne fantastiske dagen! be blessed little girl of God:-)

Anonymous said...

Malin! Det var lenge siden!
Så kjekt at du holder bloggen i live i disse facebook tider!

Du er en utroli bra jente Malin.
Takk for alt du gav meg den lille tiden jeg var på loftet!

God bless you!

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!