Wednesday, September 12, 2007

Embrace 07!!! Del 1!


Can I embrace you, just embrace you, don`t ask me why, its my heart!!!

Ja, da var første helga over, og den var helt fantastisk!!

Det var mange folk fra mange forskjellige menigheter, samla på et sted!! lokalene ble fylt med latter, glede, sang, humor, oppbyggelse, utfordringer, action, dans, taler, konserter og mye mer.. Det var en konge helg, og jeg tror dette er starten på noe nytt!! Yeah..

Her er et sitat fra Mats, som var på Embrace:

Trur det er UMULIG for de som var med i helga å komme tilbake til skolen, og bare være kjedelige mennesker... Vaffal er det sånn med meg, Føler at jeg kommer til å brenne i stykker hvis ikke noe av brannen fra Gud som brant i Gymsalen på skien VGS kommer til å brenne ut av de som var der...

og det beste av alt er at det fortsetter til helga!! På Fredag er det konsert på Porsgrunn rådhusplass med 7 days, 20.00!! helt gratis.. På Lørdag er det grillfest på krogshavn med H2o og annet stæsj.. Du kan lese mer på:
http://www.ta.no/pulsen/article2973866.ece

Noen bilder:
Lovsang!!
Espen og jeg leder møtet!

To sjarmører, Vegard og Daniel..Her er hele fantastiske teamet, som har vært med å planlegge Embrace!

Mer lovsang!!

Heidi synger "None but Jesus", og vant hele idol!!


3 comments:

Mats said...

Seriøst... D var bare helt Dronning, hele starten på begynnelsen av noe nytt...

Wehey, sitatet mitt, jo XD
Men det er så til de grader sant...

Jeg er så glad for at embrace blei en realitet, og at jeg har fått flybensin til 180,- for resten av livet =)
Jeg var litt seint ute med å melde meg på :S HAHA

BailaBailarina said...

wow!!!!! what were you doing there? I miss you so much!!!! but I´m very happy because here I can see some of your photos!!!!!

Hva skjer a??


jiji!!!!!

Lots of kisses!!!!!

I love you!!!!!

aLi.

Malin Malmgren said...

Maaats: ja, det var helt konge ass!=) hehe.. er så bra du er blitt så gira! Jeg digger det, og digger deg!! Stå på!! BLESS

ALI!!!:D This was an christian arrangement in our town, named Embrace!! It was really cool.. How are you??

I miss you too.. You are wonderful!
LOVE!

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!