Wednesday, August 01, 2007

Que pasa?

De to siste ukene har vært noen av de beste i mitt liv! Jeg har vært på en leir, CAMPAMENTO.NO!! Vi var representert fra 5 forskjellige land; Colombia, Spania, Ecuador, Sverige og Norge! Det har vært to helt fantastiske uker med mye sport, latter, sang, bønn, vennskap o.s.v. For en fantastisk kul og varm gjeng! Er blitt så glad i de! Vi var på haik, innom stagedive og ung, masse volleyball og fotball, dansing og drama, og mye og lek og gøy.

Første dagen så fortalte Andrea og jeg at vi måtte dra et par dager tidligere, og da sa Øyvind ( sjefen) at det kom til å bli trist. Jeg tenkte egentlig at det ikke kom til å bli så trist, men det blei det! Det var noe helt spesielt med gjengen, de har lært meg masse! For meg tror jeg at jeg kan si det har vært som starten på noe nytt, noe jeg ikke hadde oppdaga enda. Litt uforklarlig egentlig! nå blei jeg dyp, her.

ja,ja,ja.. Ellers var denne leiren en del av Barnas sommerteam som bestod av Andrea, Linn, Petter og meg. Vi har vært med på tre leirer + campamento. tilsammen var vi på vegårtun i 4 uker!! yeah. Har vært så lærerikt, og bra! Og mye bra folk, jeg er heldig som har vært med å oppleve dette..

Sola har titta innom noen dager, men venter fortsatt i spenning på at den virkelig skal komme! wee.. Resten av ferien skal nytes i Sandefjord og med resten av loftsgjengen på Odden.


DIOS TE BENDIGA

noen bilder:


Alicia=)Lina og meg<3

Gutta!!

Drama ute i det fine været!!

Marte og David!!

Tre skjønne svensker!!

5 comments:

Stina said...

Åååhhh, Du er skjønn Malin, og det har veæt heilt utrulig å være på leir med deg. Det må være to av de beste ukene i mitt liv!!

Det er trist å sitte heime, uten alle folka rundt.. Men, et ordtak som er bra da: "Ikke gråt for at det er over, smil fordi det skjedde!".. :) Vi er jo bare kjempeheldige som fikk være med på det.. Var nesten dobbeside i Tvedestrandsposten i dag, så det er nok mange som ser det, og kommer til å angre på at de ikkje var med..

Ha det bra, og lykke til med siste året på videregående!! :)

Klem Stina

BailaBailarina said...

Malin!!!!!!!!!

I really love you my friend!!!!!!!!!!!! I don´t know what you have write here... Ü uichhh!!!!! but it sounds very good!!!!!!!

I miss you and I hope we coul be able to have more good times again!!!!!!!

Never change Malin because you know you are "big" jajaja!!!!

Kisses from Spain!!!!!!!!!!!!

I´ll been waiting your visit yo may house!!!!!!!!!!

MMMMMUuuuuuuuAAAAAAA

BailaBailarina said...

sorry for the errors... MY HOUSE!

Malin Malmgren said...

Stina:
Iligemåde!! Vi kan jammen smile over de to siste ukene! Kult med tvedestrandsposten.. Vi er heldige som har fått være med på dette ass! DU er fantastisk! Digger deg, Stina! Dios te bendiga!!=)


Alicia:
You are so sweet! I love you too my friend! It has been a pleasure to getting to know you! You have a big place in my heart! I miss you..
Dios te bendiga, mucho, mucho!

BailaBailarina said...

TAKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!