Monday, December 06, 2010

Pinnen i mitt liv :)


"Jeg tar av lokket og dampen stiger opp.. Jeg ser først ingenting for mine briller er fulle av dogg, MEN så ser jeg det...! Det har gått tre timer, og det ser bare enda bedre ut enn forrige gang jeg kikka oppi kjelen.. for ca 10 min siden! Men jeg må bare se en gang til! Og lukte..det tar ikke lang tid for lukta brer seg utover hele leiligheten! mmm... Det lukter himmelsk! Nydelig! Lekkert! Det har mye kjøtt på beina, over en kilo! Og jeg tenker: Jeg har funnet pinnen i mitt liv! PINNEKJØTT"

Den siste uka har rett og slett vært skikkelig digg.. jul er digg, eller hva syns du?? Den siste uka har vi laga mange julekort ( har fått litt dilla på det), pynta marsipan, fyrt i peisen, sett Amalies jul; har helt glemt hvor koselig det er, og sist men ikke minst så hadde vi DEN julemiddagen i går.. jeg lover deg, det var ikke feil!! Vi hadde ribbe, pinnekjøtt, medisterkaker og julepølse.. + alt tilbehør som man bare må ha ved siden av! Og det smakte.... så sykt godt!

Jeg har tro på at denne jula blir bra, samtidig som jeg kjenner et veldig savn av mormor
og bia! Men de har det bra der de er, det er godt å vite! :) NÅ skal vi spise rester fra i går... ikke feil!!
mmmmm.. PINNEKJØTT!


Medisterkaker og pølser hører med:)

Koselig selskap, med mange "skål" :)
Vi lager julekort!

Her er noen av resultatene :)


Andreas og jeg pynta marsipan!


Hufsa! :)
Adventskalender som jeg laga til Andreas.

Adventskalender som jeg fikk av Andreas! En puzzlebit for hver dag.. hva blir det mon tro?

2 comments:

Anonymous said...

Så godt å se at du koser deg og at du blir et fyrverkeri i julestemning :-)
Snart på tide at du bremser litt kanskje, ellers så kan vi bruke deg som juletre i år. ;-)
Masse fine bilder, men lurer på, helt seriøst,om den medisterpølsa var noe særlig god. Den så liksom ikke helt frisk ut...Pinnekjøttet derimot, fikk jeg vann i munnen av

Anonymous said...

Anonymous er som du sikkert allerede har tippa, fra din største supporter : Mamma

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!