Saturday, November 27, 2010

Hu er fantastisk hu Ida :)



Livet lærer meg mange ting.. og en ting som det har lært meg, er at i de aller fleste situasjoner handler det om å tenke positivt om ting! Men dessverre har vi veldig fort for heller å fokusere på negative ting om f.eks folk.. Bare tenk på deg selv, hvor mange negative tanker har du hatt om andre i dag?? I forrige innlegg gjorde jeg stas på de gode samboerne mine... Utrolig gøy å skryte av folk jeg har rundt meg! Så jeg har lyst til å noen ganger kun legge ut "skryte innlegg" av folk jeg har rundt meg....

I dag har jeg lyst til å si hvor utrolig takknemlig jeg er for et menneske som finnes i livet mitt, som betyr utrolig mye for meg, som overrasker meg, som har utrolig mange gode egenskaper, som får meg til å le så jeg griner, som trøster, som stiller opp.... JA, jeg snakker om Ida Marie "Roger" Jensen!!!

Viss ikke du kjenner hu, så har jeg en ting å si til deg: da har du gått glipp av noe! Jeg lover deg, Ida er nydelig! Også har vi så utrolig mange gode minner sammen.. Vi har vært bestevenner siden 6 klasse, og det har jeg aldri angra på! Humoren vår er ganske enkel, og mange vil si ganske barnslig! Men jeg likær det ;) Det er så digg med mennesker som man kan være 100% seg selv med, og det kan jeg med Ida! Også er Ida en enorm gledesspreder.. Hu kommer til å bli en fantastisk førskolelærer! jeg heier på deg!

Jeg vil bare avslutte dette innlegget med å si til deg Ida: Jeg er utrolig glad i deg.. og håper det ikke er lenge før vi bor i samme by igjen!!!



1 comment:

Anonymous said...

Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg Malin...bare sitter her med tårer i øynene..det var fantastisk mye godt å høre, og så godt det gjør i magen!! Jeg savner deg sånn her jeg sitter!!! TUSEN TAKK for mange fine ord...du er fantastisk bra best i test ;)
Veldig gla i deg :)
Klemmer til min bedre halvdel ;)

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!