Saturday, November 06, 2010

ikea og sånn..




to eksamner+ chill+ gode folk+ panduro+ikea+ jentekvelder+ ungkarskvinnen FINALE+ bonderomantikk+ kreative øyeblikk+ god mat+ fyre i peisen+ snø+ jobb+ nye fag på skolen = den siste uka!!

Jepp, som du ser har den siste uka inneholdt mye spennende.. Har vært litt i tenkeboksen de siste dagene, og i går var dagen ganske kjip! MEN så heldig som jeg er, har jeg en fantastisk kjæreste, som tok seg fri på jobb.. JA, du leste rett! og HAN dro meg med på ikea! Han reddet dagen min! Jeg er heldig.. Ikea var forresten veldig bra! Hadde mange bra utstillinger, og godt med utvalg! Var jo også pyntet til jul, så kjente at julestemningen trengte seg på!! ;)

Ellers har Anita og jeg hatt flere kvelder ved spisebordet, hvor vi har laget ting! Anita er "helt" på det området! Men jeg prøvde litt jeg og.. Her kan du se noen av resultatene!






Helt til slutt, vi tenker på å reise med familien.. Har du noen gode forslag på hvor vi burde reise? Alle forslag tas imot med et stort takk!!!




2 comments:

Victoria said...

Hei Malin! Visste ikke du hadde blogg jeg så fin den er! Milano, Italia er veldig fint, men det er jo litt storbyliv da. Alanya i tyrkia er og veldig deilig nydelig strender, og masse gøy og billig shopping. Så koselig med famile tur a. Kommer du til skien igjen snart eller?

Malin Malmgren said...

Hei Victoria! Tusen takk... Gøy å blogge litt! Italia står høyt på lista! Virker utrolig spennende.. :) Jeg kommer i morra, faktisk! Skal være til mandag.. kommer kanskje innom loftet i morra, men må se om jeg får tid! Åssen er det med deg?

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!