Thursday, September 02, 2010

Jeg gjør ting jeg ikke kan...


For alle dere som kjenner meg, så vet dere at jeg ikke har et særlig talent innenfor tegning og håndarbeid! Et tydelig bevis på det er når jeg tegner hest! Det ligner alltid mer på en KU! Jeg får det bare ikke til, jeg tror det er noe Gud hoppa over når jeg fikk talentene mine! Trur ikke jeg har utvikla det talentet siden jeg var fem.. og det er faktisk ikke tull!
MEN i går var jeg faktisk i det kreative hjørnet.. Det måtte jeg utnytte, så jeg kjøpte noen trebokstaver og litt maling! Anita og jeg hadde en veldig koselig kveld.. Er litt stolt, så må bare legge ut bevis på at dette er sant! Ha en strålende dag :)


2 comments:

Anonymous said...

Carpe diew <3

Stine said...

I <3 PANDURO (og uflinke håndarbeidere... flere burde stå frem)

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!