Tuesday, August 31, 2010

En herlig blanding!

De siste dagene har det gått i snørr, skallebank og en litt høyere kroppstemperatur enn vanlig,
så innlegget om min helg kommer litt seint ;) Men har hørt at det er bedre seint enn aldri..

For jeg hadde nemmlig en utrolig bra helg her i Kristiansand! Hatt sykt bra folk på besøk, takk for det! På lørdag hadde Tamtam og jeg en oppdagelsesferd i skogen, som egentlig ikke er en skog.. Er mer en samling av noen trær! Men for oss var det en veldig gøy tur, fylt av spenning! Noen ganger visste vi ikke helt hvor vi var, og om det var lov å være der.. Det ble gøy for oss :)

På søndag laga Andreas deilig middag til oss.. Det var digg, med fløtegratinerte poteter og to okser på toppen! Ja, altså oksestykker, rettere sagt biff! HERLIG.. Han fortsatte å imponere med å servere gelè.. :) Såå glad i deg..



Ha en god uke!


1 comment:

Anonymous said...

GRATTIS MALIN!! Bloggen din har begynt å puste igjen;) Dette har jeg venta lenge på!! Så gøyy!! Du tar vanvitti mange fine bilder!! Kanskje du skal bli fotografpastor?? :) Jeg må innrømme at jeg har lagt ned bloggen min :( men er noen tanker om å starte opp no helt nytt..savner deg vennen..håper du fortsetter å blogge, for da får jeg litt innblikk i hva som skjer i livet ditt og du blir ikke sååå langt borte :) VEldig gla i deg!!!

KLem fra koalabjørn

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!