Saturday, July 01, 2006

Skjærgårds neste!!!!

Dette er dagen før dagen.. I morra reiser vi til Risøya, vi skal nemmelig på skjærgårds!!!en hel uke med Jesus, venner, nye venner, konserter, lovsang, bading og mye mer!! Dette blir konge!!

tenk å se en gjeng mennesker,( i fjord var det 20 000 innom SG) stå sammen og synge " we are hungry for more of You"!!! vakkert syn!!
I fjord delte vi nattverd sammen,det var mørkt og foran stod det en del mennesker med fakler, trur jeg stod en halvtime før jeg kom fram og kunne ta nattverd, det var helt vilt og rørende å se så mange komme fram og ta nattverd, håper dette skjer i år også!!

Jeg gleder meg som sakt VELDIG!! gleder meg til å se gamle venner, håper å få nye venner, gleder meg til konserter, mange bra band i år, og ikke minst så gleder jeg meg til å se hva Gud kan gjøre!!!

BLESS

3 comments:

Anonymous said...

heisann! nå er det ikke lenge før vi sees igjen! blir så koselig. og neste år kommer jeg jo til Skien!! blir konge! Du er sinnsykt genial. Gud velsigne deg! klem Katrine

Rebekka said...

Du er heldig som var på skjergårds. Hadde lyst dit jeg og, men måtte jobbe =(

Håper vi sees en del til neste år.. Håper lissom at menighetene i Grennland kan gjøre litt mer "felles". Invitere hverandre osv.

Gud velsigne deg sååå masse =D

KoOos Bekka<3

Rebekka said...

Tusen tusen takk <3
Og i lige måde =)

Et hjerte alene kan skades, men et hjerte med Jesus er udødelig!